انتظار دو ساله وایکینگ‌ها با پیروزی بر هلند خاتمه یافت/ دانمارک انتقام گرفت
نوشته شده توسط : اندیشه خردبار
جام ملت‌های اروپا -۲۰۱۲
انتظار دو ساله وایکینگ‌ها با پیروزی بر هلند خاتمه یافت/ دانمارک انتقام گرفت

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال دانمارک با کسب پیروزی مقابل هلند در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ انتقام شکست در جام جهانی را گرفت.

خبرگزاری فارس: انتظار دو ساله وایکینگ‌ها با پیروزی بر هلند خاتمه یافت/ دانمارک انتقام گرفت

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دو سال پس از شکست 2 بر صفر در رقابت های آفریقای‌جنوبی 2010،‌ وایکینگ‌ها توانستند با کسب برد،‌ تلافی کرده و شگفتی مهمی خلق کنند. به این ترتیب دیدار اول از گروه دوم جام‌ ملت‌های اروپا میان این دو حریف در ورزشگاه 34 هزار نفر متالیست شهر خارکف اوکراین به قضاوت دامیر اسکومینا،‌ داور اهل اسلوونی برگزار شد که با برتری یک بر صفر تیم شمال قاره مقابل نارنجی‌پوشان در نیمه اول به پایان رسید.

چنین موفقیتی برای مردان «مورتن اولسن»‌در حالی شکل گرفت که هلندی‌ها از دقیقه یک بازی، حملات بیشماری را تدارک دیدند. اما دانمارکی‌ها با تمرکز در دفاع،‌ سعی کردند در ضد حملات خطرناک عمل کرده و به این هدف با گلی که زدند‌‌، رسیدند.

 

در دقایق اولیه نیمه اول، بعد از آنکه موقعیت‌های توسط فان پرسی و آفلای خلق شد، «قهرمان اروپا در سال 1992» در دقیقه 24 و در اولین حمله جدی خود توسط کرون دلی، بازیکن 29ساله خود به گل رسید. وی در درون محوطه جریمه سه مدافع حریف را از پیش برداشت و حتی توپ را از میان پاهای استکلن‌بورگ دروازه‌بان هلند وارد دروازه کرد. پس از این گل شاگردان فان مارویک برای جبران گل بر تلاش خود افرودند که در دقیقه 35 آرین روبن، ستاره عضو بایرن مونیخ توپی را به تیر دروازه دانمارک زد و سه دقیقه بعد نیز آفلای شوت محکمی را روانه دروازه آندرسن کرد که با اندکی فاصله به خارج رفت. قهرمان سال 1988 اروپا به این ترتیب در نیمه اول با شکست به رختکن رفت.

 

 

 

در نیمه دوم هلندی‌ها همچون نیمه اول بازی را هجومی آغاز کردند. در اوائل نیمه دوم نیز چندین موقعیت گل توسط آفلای، فان پرسی و فان بومل خلق شد اما هیچیک به گل تبدیل نشدند. مربی این تیم به منظور قدرت بخشیدن به توان هجومی تیمش حتی رافائل فان درفارت، کلاس یان هونتلار و دیرک کوییت را به زمین فرستاد تا بلکه با ترکیبی بطور کامل هجومی بتواند مانع شکست شود. اما این خواسته با ارائه بازی منطقی که دانمارک انجام داد و بی دقتی و شتابزدگی بازیکنان «نارنجی‌ها» تحقق نیافت.

دیدار دوم این گروه امشب مقارن ساعت 23:15 میان آلمان و پرتغال در ورزشگاه له‌ویف انجام خواهد شد.

 

اسامی بازیکنان هلند: استکلن‌بورگ، فان درویل(85 دیرک کوییت)، هایتینگا، ولار، ویلمس، فان بومل، دیونگ(71 رافائل فان در فارت)، روبن، اسنایدر، آفلای(71 هونتلئار) ، فان پرسی

 

مربی: فان مارویک

 

 

 

اسامی بازیکنان دانمارک: آندرسن، کاجر، اگر، پولسن، یاکوبس، کویست، اریکسن(74 شونه)، زیملینگ، کرون‌دلی،‌ روم دال(84 نیکلسن) و بنتنر

 

سرمربی: اولسن





:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: